آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خواستگاران فوتسال بانوان

  • کد خبر: ۲۸
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
خواستگاران فوتسال بانوان
یگ برتر فوتسال بانوان در حالی قرعه‌کشی شد که برای نماینده استان 4 گزینه اسپانسری وجود دارد!

مژده رنگیان - تیم فوتسال بانوان در لیگ برتر حریفان خود در دور رفت را شناخت. برگزاری لیگ برتر فوتسال بانوان به پانزدهمین سال خود رسید و با برگزاری قرعه‌کشی فصل98 تیم‌ها حریفان خود را در دور رفت شناختند. در مراسم قرعه‌کشی، فاطمه شریف، سرپرست نایب‌رئیسی بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی، به‌عنوان نماینده استان حضور داشت و با توجه به اینکه هنوز حامی مالی جدید تیم مشخص نشده و از فصل گذشته امتیاز در اختیار هیئت فوتبال خراسان رضوی است، تیم با نام هیئت استان در قرعه‌کشی شرکت کرد. آن‌طور که از قرعه‌کشی و تیم‌های شرکت‌کننده مشخص است، شاهد لیگی پربار خواهیم بود؛ هرچند باید تا زمان برگزاری لیگ در میانه مردادماه منتظر بود تا مشخص شود کدام تیم‌ها توانسته‌اند با بحران‌های مالی بجنگند و درنهایت راهی لیگ برتر شوند، اتفاقی که باعث شد فصل گذشته لیگ را در هفته نخست تا آستانه ده‌تیمی‌شدن ببرد و درنهایت جدول مسابقات با 11تیم پیگیری شد؛ اما امسال تعداد تیم‌های شرکت‌کننده سیر صعودی داشته و براساس لیست سازمان لیگ، 14 تیم قرار است امسال به میدان بروند. فصل گذشته قرار بود 2 تیم به دسته‌یک سقوط کنند که در ابتدای لیگ با حذف یک تیم، درمجموع ۱۱ تیم در لیگ باقی ماندند. ازسوی‌دیگر کمیته برگزاری مسابقات فوتسال بانوان پس از پایان لیگ برتر تصمیم گرفت تا 4 تیم را از لیگ‌یک به مسابقات فصل آینده لیگ برتر اضافه کند و به‌این‌ترتیب تیم‌های رهیاب‌گستر تهران، هیئت فوتبال شهرستان تهران، صنعت سرد خزر گیلان و شهروند ساری امسال به جمع لیگ‌برتری‌ها پیوستند. 

 

اعلام برنامه دور رفت

نماینده خراسان در هفته نخست لیگ که گفته می‌شود 18مردادماه برگزار می‌شود، میهمان خواهد بود و باید در شیراز مقابل پویندگان صنعت فجر شیراز به میدان برود. در هفته دوم مشهدی‌ها میزبان ملی حفاری خواهند بود و بازی بعدی در گیلان مقابل تیم جدید لیگ‌برتری صنعت سرد خزر به میدان می‌رود. بانوان استان در دومین دیدار خانگی نیز میزبان دختران کویر مس کرمان هستند و سپس باید عازم استان کرمان شوند تا با تیم مس رفسنجان به رقابت بپردازند. در هفته ششم مشهدی‌ها میزبان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر یعنی نامی‌نو اصفهان هستند، سپس در خانه دریژنو به میدان می‌روند. همچنین تا هفته سیزدهم و پایان دور رفت، نماینده خراسان باید مقابل تیم‌های پالایش نفت آبادان، هیئت فوتبال تهران و شهروند ساری خارج از خانه و مقابل شهرداری رشت، پارس‌آرا شیراز و رهیاب‌گستر تهران در خانه به میدان برود. 

 

درخواست‌ها برای حمایت مالی

کمتر از 60 روز به آغاز لیگ برتر مانده است و دختران فوتسالیست استان اگر بخواهند فصل گذشته را جبران کنند و با برنامه‌ریزی راهی لیگ برتر شوند، نیاز به مشخص‌شدن اسپانسر دارند و رقمی که شریف برای داشتن یک تیم روی سکو اعلام کرده است، 500 تا 600میلیون تومان است. دراین‌خصوص دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: از فصل گذشته امتیاز تیم بانوان در اختیار هیئت فوتبال استان بوده است؛ به‌همین‌دلیل تصمیم گرفته شد با نام هیئت فوتبال خراسان در قرعه‌کشی شرکت کند تا پس از آن مذاکرات و رایزنی‌ها با چند حامی صورت گیرد که به‌صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم. محسن حیدری خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر‌چهار درخواست به هیئت فوتبال ارسال شده است تا تیم فوتسال بانوان را تحت‌حمایت قرار دهند. یکی از آن‌ها شهر بهشت بود که پیش‌از‌این نیز مطرح شد و 2 باشگاه دیگر هم چنین‌درخواستی داده‌اند؛ البته شاید با نگاهی که هیئت فوتبال خراسان به بحث بانوان دارد، تیم را در اختیار هیئت نگه دارد و با نام هیئت فوتبال در لیگ حاضر شوند. قطعا در این مسیر بهترین حامی برای ورود به تیم بانوان انتخاب و معرفی می‌شود و احتمال می‌دهیم این موضوع تا یکی‌دو هفته آینده قطعی شود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->